سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در اینجا چند ایده در مورد دکوراسیون منزل آورده شده است.

در اینجا چند ایده در مورد دکوراسیون منزل آورده شده است. 

  1. دکوراسیون اتاق خواب

در نظر گرفتن اتاق خواب شلوغ ترین مکان در خانه برای استراحت ذهن و روح شما بهتر است آن را با وسایل تزئینی به هم نزنید و آن را به حداقل برسانید بلکه از بافت و رنگ ها به عنوان عناصر اصلی دکوراسیون استفاده کنید. در دکوراسیون اتاق خواب لوکس ، لهجه اصلی را می توان روی طرح تابلوی تختخواب ایجاد کرد ، که بسته به سبک داخلی انتخابی ممکن است در شکل و مواد مورد استفاده متفاوت باشد.

  1. دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه مساحتی از خانه است که با توجه به ذخیره سازی ، ایمنی و راحتی جابجایی در حین پخت غذا باید از اولویت عملکرد برخوردار باشد. دکوراسیون آشپزخانه ممکن است با استفاده از کابینت های سفارشی و راه حل های منحصر به فرد برای کفپوش و دیوار ساده باشد. یا وسایلی که در طراحی کلی به عنوان یک جزئیات تزئینی نیز در آن جا دارند ، جایی که حتی می توان از ظروف و کوزه های ادویه یا ظروف برای دکوراسیون استفاده کرد.

  1. دکوراسیون ورودی سالن

ورودی تالار اولین بار بعد از نمای بیرونی خانه است. ایده های ورودی سالن ممکن است از حداقل جزئیات تا حداکثر گرایی عجیب و غریب متفاوت باشد. چشمگیر ترین روش برای تزئین سالن ورودی شما ، جوشکاری با تزئینات منحصر به فرد در کف است که آن را به عنوان یک مرکز مرکزی برای قسمت ورودی و جلب توجه جزئیات به جلوه کلی طراحی داخلی می بخشد.

  1. دکوراسیون حمام

حمام قطعاً اولین منطقه خانه نیست که هنگام فکر کردن در مورد لوازم دکوراسیون منزل به ذهن شما خطور می کند. با کمال تعجب شگفت آور است که چگونه می تواند فضای حمام را از حمام معمولی به واحه آبگرم تبدیل کند.

پیشخوان لوکس ، آینه ها ، قفسه های شیک برای امکانات ، فرش دنج ، گیاهان سبز ، شمع های معطر و حمام شما تبدیل به تجربه آبگرم شخصی شما می شود.

  1. دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق پذیرایی هیچ محدودیتی ندارد. غالباً مساحت خانه ای که خانواده بیشتر اوقات خود را سپری می کند باید مورد پسند همه اعضای خانواده باشد و دستیابی به آن کاری دشوار است. اتاق باید در دکوراسیون داخلی طراحی داخلی آشپزخانه دارای نقطه کانونی باشد. کانون توجه اصلی ترین ویژگی اتاق است که از دکوراسیون داخلی آن توجه بیشتری را به خود جلب می کند ، از جمله این می تواند شومینه ای باشد که خانواده بتواند در اطراف آن و یا صفحه تلویزیون بزرگ روی دیوار جمع شود.

  1. دکوراسیون اتاق خواب کودکان

دکوراسیون اتاق خواب کودکان واضح است که به سن بستگی دارد. انتخاب رنگها بسته به جنس نوزادان بسیار متداول است. دور شدن از دکوراسیون اتاق خواب بچه های اصلی می تواند بسیار پیشرفته باشد و باعث پیشرفت و خلاقیت در شخصیت های بچه ها شود.

  1. دکور مجلس

یکی از مهمترین جزئیات دکوراسیون مجلس کوسن های مخصوص نشستن راحت برای لذت بردن از مکالمه های طولانی در حین نوشیدن قهوه یا چای. یکی دیگر از جزئیات دکوراسیون عالی سینی های پذیرایی نوشیدنی ها است که مجموعه های قهوه و مجموعه های چای موجود است. فانوس ها و هنرهای روی دیوار.

دکوراسیون داخلی نه تنها ایجاد جو و ایجاد شخصیت می کند بلکه راه خوبی نیز برای تجدید فضای داخلی شما با روندهای جدید هر ساله است. در حالی که طراحی داخلی و کارهای Fitout باید تقریباً هر 5 سال یکبار انجام شود ، دکوراسیون داخلی با تغییر آیتم های دکوراسیون از مجموعه های جدید در حال حاضر و بعد ، این امکان را برای شما فراهم می کند که خانه خود را مد روز و شیک نگه دارید.

پیشنهاد مقاله برای مطالعه بیشتر : 

طراحی گلخانه مدرن

 

ال اس اف در مازندران

 

طراحی رومی نما

 

طراحی کارخانه نساجی

 


طراحی داخلی تجاری


میمار سنان (\معمار سنان\)

میمار سنان ("معمار سنان")

 

معمار بزرگ امپراتوری عثمانی را صدا زدند و جشن گرفتند ، سینان در سال 1489 در خانواده ای یونانی متولد شد و به عنوان سنگ تراش و نجار وارد تجارت پدرش شد. در سال 1512 ، وی خدمات مادام العمر خود را به خانواده سلطنتی عثمانی آغاز کرد. طراحی داخلی پس از یک دوره تحصیل و آموزش دقیق ، سنان یک افسر ساختمانی در ارتش عثمانی شد و سرانجام به فرماندهی توپخانه رسید.

وی اولین بار در دهه 1530 با طراحی و ساخت پل ها و استحکامات نظامی استعدادهای خود را به عنوان معمار آشکار کرد.

 

در سال 1539 ، او اولین ساختمان غیر نظامی خود را به پایان رساند و برای 40 سال باقی مانده از زندگی خود به عنوان معمار اصلی امپراتوری عثمانی در زمانی کار می کرد که در اوج قدرت سیاسی و درخشش فرهنگی آن بود. وی تعداد زیادی پروژه را انجام داد که علاوه بر انبارها ، چشمه ها ، ساخت ویلا قنات ها و بیمارستان ها به 79 مسجد ، 34 کاخ ، 33 حمام عمومی ، 19 مقبره ، 55 مدرسه ، 16 فقیرخانه ، 7 مدرسه (مدارس دینی) و 12 کاروانسرا احداث شده بود. .

مشهورترین آثار وی مسجد شهزاده و مسجد سلیمان (من) باشکوه واقع در استانبول و مسجد سلیم در ادرنه است.

اولین پروژه معماری واقعاً مهم سینان ، مسجد شهزاده بود که در سال 1548 به اتمام رسید و به عنوان بهترین کار دوره کارآموزی وی شناخته شد. مانند بسیاری از ساخته های مسجد وی ، مسجد شهزاده دارای یک پایه مربع شکل است که بر روی آن گنبد مرکزی بزرگی قرار دارد که چهار گنبد و تعداد زیادی گنبد فرعی کوچکتر در آن احاطه شده است.

مسجد سلیمان در استانبول در سال 1557 به پایان رسید و از نظر بسیاری از محققان بهترین اثر وی است. مسجد سلیمان دارای یک گنبد مرکزی عظیم است که توسط 32 دهانه سوراخ می شود ، بنابراین به گنبد جلوه سبکی می بخشد و در عین حال  فضای داخلی مسجد را نیز به وفور  روشن می کند. نقاشی ساختمان این یکی از بزرگترین مساجدی است که در امپراتوری عثمانی ساخته شده است. علاوه بر عبادتگاه ، این مجموعه شامل یک مجموعه اجتماعی گسترده  شامل  چهار مدرسه ، یک بیمارستان بزرگ و دانشکده پزشکی ، یک آشپزخانه ، حمام ، مغازه ها و اصطبل است.

خود سینان مسجد سلیم در ادرنه را که در سالهای 1569–75 ساخته شده بود ، از کارهای برجسته وی می دانست. این مسجد اوج نقشه های او با گنبد متمرکز است ، گنبد بزرگ مرکزی که بر روی هشت پایه بزرگ قرار گرفته است و در میان آنها بازی های جالب توجه فرو رفته قرار دارد. این گنبد توسط چهار مناره بلند ترکیه ساخته شده است.


در نتیجه ، گنبد عظیم مرکزی به کانونی تبدیل شد که در اطراف آن طراحی بقیه سازه توسعه یافته است. سینان پیشگام استفاده از گنبدهای کوچکتر ، نیم گنبد و تکیه گاه ها بود تا چشم را به سمت خارج از مسجد به سمت گنبد مرکزی در راس آن هدایت کند ، و از مناره های بلند و باریک در گوشه ها برای قاب بندی کل ساختار استفاده کرد. این طرح می تواند جلوه های نمایشی خارق العاده ای مانند نمای نمای مسجد سلیم ایجاد کند. سینان توانست حس اندازه و قدرت را در تمام ساختمانهای بزرگتر خود منتقل کند. بسیاری از محققان آثار آرامگاهی وی را بهترین نمونه کارهای کوچکتر وی می دانند.

 


ایده های درخشان برای بزرگتر نشان دادن خانه شما

خانه شما بزرگ یا کوچک باشد ، می توانید فضای آن را جادارتر و در عین حال دنج جلوه دهید.

طراحان Algedra 7 ترفند طراحی داخلی دارند که باعث می شود خانه شما بزرگتر به نظر برسد و در خانه احساس آزادی کند.

1. از نور طبیعی و مصنوعی سبک استفاده کنید

بهترین راه برای گسترش بصری فضا ، بیرون آوردن مناطق تاریک با استفاده از نور است ، چه طبیعی و چه مصنوعی. اگر در حال طراحی خانه جدید خود هستید ، نور طبیعی را که از پنجره ها می آید یا راه حل منحصر به فرد مانند لعاب نور ستاره در سقف را در نظر بگیرید.

شرکت های طراحی داخلی

اگر خانه شما کوچک است و نور طبیعی زیادی ندارد ، بهترین راه حل استفاده حداکثر از نور مصنوعی با طراحی مفهومی است که حتی تاریک ترین گوشه ها را برجسته می کند.

2. فضا را با مبلمان و چیدمان بهینه کنید

چه شما یک سبک طراحی داخلی کلاسیک را ترجیح می دهید و چه مبلمان به سبک مدرن ، با توجه به اندازه ، یک انتخاب ذهن را انجام دهید. یکی از بهترین راه حل ها مبلمان سفارشی دست ساز طراحی شده برای فضای دقیق است که طرح را بهینه می کند و فضای بیشتری ایجاد می کند. سادگی و حداقل گرایی مناسب خانه های کوچکتر است.

شرکت طراحی داخلی در دبی

3. از پالت رنگی مناسب استفاده کنید

انتخاب رنگ برای فضای داخلی خانه بسیار سرگرم کننده و در عین حال پیچیده است ، به دلیل انتخاب گسترده گزینه های موجود.

شرکت طراحی داخلی در ابوظبی

برای جبران کمبود جا ، از سایه های سفید و رنگ های روشن استفاده کنید. اگر طرفدار رنگ سفید نیستید ، گزینه هایی مانند خاکستری کم رنگ ، عاج یا بژ دارید. از رنگهای روشن بعنوان پایه به همراه رنگهای روشن و تیره به عنوان ثانویه ، همراه با رنگهای برجسته در مبلمان و وسایل دکور استفاده کنید ، این امر به فضا ابعاد می بخشد.

4- کارهای هنری مناسب را انتخاب کنید

سبک هنری مناسب را انتخاب کنید ، این به شما کمک می کند تا از نظر بصری اتاق را بزرگتر کنید. گزینه ای برای کارهای بزرگ هنری مانند نقاشی یا مجموعه نقاشی با موضوع انتزاعی و جزئیات کمتر. سبک مدرن و شسته و رفته ، احساس دامنه را به دیوارهای شما می آورد. به عنوان یک گزینه جایگزین ، می توانید دکوراسیون دیوار شیشه ای را انتخاب کنید ، که با نمای فلزی منعکس کننده نور عمق بیشتری می بخشد.

5- از پرده های خیلی بلند استفاده کنید

پرده های بلندی که به پایین کف می آیند ، حتی با پنجره های کوچک ، جلوه ای از سقف های بلند را ایجاد می کنند و باعث می شوند ارتفاع اتاق از آنچه که هست بالاتر باشد. همچنین می توانید از کرکره های رنگ روشن برای داشتن ظاهری مدرن استفاده کنید.

 شرکت طراحی داخلی در امارات متحده عربی

6. بصری فضا را با آینه ها گسترش دهید

استفاده از آینه های بزرگ توهم فضای چند برابر را ایجاد می کند. استفاده در فضاهای کوچک و همچنین در فضاهای بزرگ نه تنها باعث می شود تا شما به انعکاس نگاه کنید بلکه باعث گسترش بصری هر فضایی می شود.

شرکت طراحی داخلی در امارات متحده عربی

این یک ترفند طراحی جهانی است که می توانید از آن در هر قسمت از خانه خود استفاده کنید. در ورودی ، سالن ، اتاق ناهار خوری ، اتاق نشیمن یا حتی اتاق خواب از آینه استفاده کنید. 

درباره استفاده از آینه در فضای داخلی خود بیشتر بخوانید.

7. کف را هوشمندانه تزئین کنید

برای بزرگتر نشان دادن خانه خود ، رنگ روشن را برای کف انتخاب کنید ، خواه کف مرمر باشد یا کف چوبی طبیعی. هنگام انتخاب فرش یا فرش ، ابعاد اتاق و طرح مبلمان را در نظر بگیرید. به جای زیور آلات پیچیده ، الگوهای ساده یا رنگ ساده را انتخاب کنید.

شرکت طراحی داخلی در امارات متحده عربی

این چند ترفند به شما کمک می کند تا خانه بزرگ تری ایجاد کنید و فضای موجود را بصری گسترش دهید. برای ایده های بیشتر در مورد طراحی ، قیمت نقاشی ساختمان نمونه کارهای ما را بررسی کنید  یا برای کمک به طراحی خانه خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی منازل و شرکت های خود را به ما بسپارید. طراحی قبل از اجرا‍ انواع امور بازسازی ساختمان فضاهای اداری مسکونی تجاری دکوراسیون داخلی و طراحی فضا و معماری داخلی و خارجی منزل کلیه امور اجرایی نظیر: انواع کفپوش، سقف کاذب، کاشی و سرامیک و… تغییرات پلان داخلی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی نقاشی، کاغذ دیواری و دیوار پوش های مدرن کابینت و دکوراسیون چوبی پنجره 2 جداره بازسازی و شستشو نما ساختمان تعویض و نوسازی موتور و کابین آسانسور مطابق با بودجه و فضای محیط شما بهترین ها را برایتان رقم میزنیم.

 جهت خدمات بازسازی 09122623934 تماس حاصل فرمائید.

0912-262-3934–*0912-372-3763–*0914-225-4542

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان آپارتمان های عنوان استراتی توسط یک شرکت بدنه یا شرکت های صاحبان اداره می شوند. بازسازی ساختمان که دارای عناصر ساختاری، مناطق مشترک (به عنوان مثال ورودی ها و صندوق های ورودی، طراحی ویلا کلاسیک پارکینگ ها، پله ها، راهروها و باغ ها) و خدمات (به عنوان مثال آسانسور، روشنایی در مناطق مشترک) در مجتمع های آپارتمانی هستند. بازسازی آپارتمان بنابراین گزینه هایی برای تغییرات پایدار و اضافات توسط صاحبان واحدهای مختلف محدود است. قبل از خرید آپارتمان این گزینه ها را به طور جدی در نظر بگیرید:

جهت بازسازی پروژه های ساختمانی با ما تماس بگیرید. 09122623934

بازسازی

بازسازی

بازسازی خانه

  • صفر تا صد ساخت ویلا و بازسازی واحدی را انتخاب کنید که از قبل دارای ویژگی های مهم پایدار باشد.
  • استفاده از یک مشاور برای شناسایی نیازها و مشکلات احتمالی و در صورت امکان، رنگ آمیزی خانه تأیید کتبی از شرکت بدنی برای هرگونه پیشرفت جزئی پیشنهادی بدست آورید.
  • یک آپارتمان را در یک توسعه با یک شرکت بدن سازی مترقی متمرکز و پایدار انتخاب کنید که احتمال بیشتری برای تأیید و اجرای ارتقاء های نوآورانه دارد.
  • از خرید یک آپارتمان با یک شرکت محافظه کار که احتمالاً مخالف یا تأخیر در مقاوم سازی پایدار است بپرهیزید.
  • امتیاز را در زیر مجموعه ساختمان مسکونی GreenStar Multi Unit Green Building شورای استرالیا بررسی کنید که نشانگر خوبی از عملکرد پایدار در آپارتمان های ساخته شده اخیر است.

بازسازی آپارتمان

  • صفر تا صد بازسازی قیمت مناسب در حومه شهر مورد نظر شما
  • حداقل امتیاز 6 ستاره NatHERS (در صورت وجود)
  • دسترسی خورشیدی کافی و قابل کنترل (به طراحی آب و هوا مراجعه کنید)
  • تهویه متقابل به خوبی طراحی شده (به طراحی آب و هوا مراجعه کنید)
  • مناسب برای نورپردازی روزانه با لعاب مناسب و زیبا (به لعاب)
  • طرح عملی، اثاثیه کف با بالکن یا حیاط قابل استفاده
  • چشم انداز دلپذیر، امنیت سطح بالا و جداسازی صدا
  • بازسازی ساختمان فراگیر، مدیریت مشورتی با دستور کار ارتقاء پایداری
  • مبدل های چند سطل زباله و بازیافت

قوانین بازسازی ساختمان

  • نزدیک به پیوندهای حمل و نقل عمومی خوب (نگاه کنید به حمل و نقل)
  • بازیافت و دفع زباله های مؤثر در بازیافت عمومی
  • کنتورهای آب شخصی که به صورت جداگانه خوانده می شوند و صورتحساب می شوند.
  • سیستم های فتوولتائیک در شبکه بام های مشترک مشترک طراحی ویلا مدرن که از طریق کنتورهای ملک مشترک تغذیه می شوند (به انرژی تجدید پذیر مراجعه کنید)
  • سیستم های انرژی تولیدی مشترک یا سه نسل
  • کارخانه گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) کارآمد شامل درایوهای با سرعت متغیر و سیستم های مدیریت کارآمد که انرژی و تقاضای آب را در زمان واقعی کنترل می کنند
  • پیش گرمایش آب گرم خورشیدی برای سیستم های متمرکز یا سرویس آب گرم خورشیدی فردی در پیشرفت های کوچکتر
  • سیستم های فن استخراج مرکزی کارآمد برای مناطق مشترک و حمام
  • نظارت بر مونوکسید کربن و روشنایی کارآمد در پارکینگ های اتومبیل (به روشنایی مراجعه کنید)
  • روشنایی کارآمد انرژی در مناطق مشترک، با کنترل های مناسب از جمله سنسور حرکت یا نور
  • مکان ها و امکاناتی برای تعامل جامعه باآموزش نقاشی ساختمانامکانات سبک زندگی در لیست خواسته های شما بازسازی خانه (به عنوان مثال استخر، سالن بدنسازی)
  • پتانسیل تولید مواد غذایی در محل
  • کمپوست عمومی
  • انبار دوچرخه و پارکینگ وسایل نقلیه سهم ماشین
  • ضبط آب باران برای باغ های کم مصرف آب و کارخانه های شستشوی کارواش (بازسازی ساختمان به استفاده از آب در فضای باز مراجعه کنید)
  • تصفیه آب در محل

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

جهت بازسازی خانه با ما تماس بگیرید. 

 


بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی منازل و شرکت های خود را به ما بسپارید. طراحی قبل از اجرا‍ انواع امور بازسازی ساختمان فضاهای اداری مسکونی تجاری دکوراسیون داخلی و طراحی فضا و معماری داخلی و خارجی منزل کلیه امور اجرایی نظیر: انواع کفپوش، سقف کاذب، کاشی و سرامیک و… تغییرات پلان داخلی تاسیسات الکتریکی و مکانیکی نقاشی، کاغذ دیواری و دیوار پوش های مدرن کابینت و دکوراسیون چوبی پنجره 2 جداره بازسازی و شستشو نما ساختمان تعویض و نوسازی موتور و کابین آسانسور مطابق با بودجه و فضای محیط شما بهترین ها را برایتان رقم میزنیم.

 جهت خدمات بازسازی 09122623934 تماس حاصل فرمائید.

0912-262-3934–*0912-372-3763–*0914-225-4542

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان آپارتمان های عنوان استراتی توسط یک شرکت بدنه یا شرکت های صاحبان اداره می شوند. بازسازی ساختمان که دارای عناصر ساختاری، مناطق مشترک (به عنوان مثال ورودی ها و صندوق های ورودی، طراحی ویلا کلاسیک پارکینگ ها، پله ها، راهروها و باغ ها) و خدمات (به عنوان مثال آسانسور، روشنایی در مناطق مشترک) در مجتمع های آپارتمانی هستند. بازسازی آپارتمان بنابراین گزینه هایی برای تغییرات پایدار و اضافات توسط صاحبان واحدهای مختلف محدود است. قبل از خرید آپارتمان این گزینه ها را به طور جدی در نظر بگیرید:

جهت بازسازی پروژه های ساختمانی با ما تماس بگیرید. 09122623934

بازسازی

بازسازی

بازسازی خانه

  • صفر تا صد ساخت ویلا و بازسازی واحدی را انتخاب کنید که از قبل دارای ویژگی های مهم پایدار باشد.
  • استفاده از یک مشاور برای شناسایی نیازها و مشکلات احتمالی و در صورت امکان، رنگ آمیزی خانه تأیید کتبی از شرکت بدنی برای هرگونه پیشرفت جزئی پیشنهادی بدست آورید.
  • یک آپارتمان را در یک توسعه با یک شرکت بدن سازی مترقی متمرکز و پایدار انتخاب کنید که احتمال بیشتری برای تأیید و اجرای ارتقاء های نوآورانه دارد.
  • از خرید یک آپارتمان با یک شرکت محافظه کار که احتمالاً مخالف یا تأخیر در مقاوم سازی پایدار است بپرهیزید.
  • امتیاز را در زیر مجموعه ساختمان مسکونی GreenStar Multi Unit Green Building شورای استرالیا بررسی کنید که نشانگر خوبی از عملکرد پایدار در آپارتمان های ساخته شده اخیر است.

بازسازی آپارتمان

  • صفر تا صد بازسازی قیمت مناسب در حومه شهر مورد نظر شما
  • حداقل امتیاز 6 ستاره NatHERS (در صورت وجود)
  • دسترسی خورشیدی کافی و قابل کنترل (به طراحی آب و هوا مراجعه کنید)
  • تهویه متقابل به خوبی طراحی شده (به طراحی آب و هوا مراجعه کنید)
  • مناسب برای نورپردازی روزانه با لعاب مناسب و زیبا (به لعاب)
  • طرح عملی، اثاثیه کف با بالکن یا حیاط قابل استفاده
  • چشم انداز دلپذیر، امنیت سطح بالا و جداسازی صدا
  • بازسازی ساختمان فراگیر، مدیریت مشورتی با دستور کار ارتقاء پایداری
  • مبدل های چند سطل زباله و بازیافت

قوانین بازسازی ساختمان

  • نزدیک به پیوندهای حمل و نقل عمومی خوب (نگاه کنید به حمل و نقل)
  • بازیافت و دفع زباله های مؤثر در بازیافت عمومی
  • کنتورهای آب شخصی که به صورت جداگانه خوانده می شوند و صورتحساب می شوند.
  • سیستم های فتوولتائیک در شبکه بام های مشترک مشترک طراحی ویلا مدرن که از طریق کنتورهای ملک مشترک تغذیه می شوند (به انرژی تجدید پذیر مراجعه کنید)
  • سیستم های انرژی تولیدی مشترک یا سه نسل
  • کارخانه گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) کارآمد شامل درایوهای با سرعت متغیر و سیستم های مدیریت کارآمد که انرژی و تقاضای آب را در زمان واقعی کنترل می کنند
  • پیش گرمایش آب گرم خورشیدی برای سیستم های متمرکز یا سرویس آب گرم خورشیدی فردی در پیشرفت های کوچکتر
  • سیستم های فن استخراج مرکزی کارآمد برای مناطق مشترک و حمام
  • نظارت بر مونوکسید کربن و روشنایی کارآمد در پارکینگ های اتومبیل (به روشنایی مراجعه کنید)
  • روشنایی کارآمد انرژی در مناطق مشترک، با کنترل های مناسب از جمله سنسور حرکت یا نور
  • مکان ها و امکاناتی برای تعامل جامعه باآموزش نقاشی ساختمانامکانات سبک زندگی در لیست خواسته های شما بازسازی خانه (به عنوان مثال استخر، سالن بدنسازی)
  • پتانسیل تولید مواد غذایی در محل
  • کمپوست عمومی
  • انبار دوچرخه و پارکینگ وسایل نقلیه سهم ماشین
  • ضبط آب باران برای باغ های کم مصرف آب و کارخانه های شستشوی کارواش (بازسازی ساختمان به استفاده از آب در فضای باز مراجعه کنید)
  • تصفیه آب در محل

بازسازی ساختمان

بازسازی ساختمان

جهت بازسازی خانه با ما تماس بگیرید.