سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه طراحی نمای ویلا

نحوه طراحی نمای ویلا

  1. موقعیت جغرافیایی ویلا :

طراحی ویلا در رودسر موقعیت ساخت طراحی ویلا در صورت برنامه ریزی صحیح و نظرات کارشناسان حرفه ای، نقش اساسی در سایر مراحل ساخت  دارد. بنابراین طراحان حرفه ای ابتدا موقعیت را به خوبی سنجیده و امکان احتمال خطرهای طبیعی و جانوری را می سنجند. نقاشی ساختمان به این صورت که طراحی شکل نما را می توان تابعی از خط آسمان و میزان ناهمواری های زمین دانست. ساخت ویلا در رودسر بنابراین خلاقیت نیروهای متخصص طراح در کنار قابلیت های زیبای طبیعت اطراف، می تواند مکملی قوی برای نمای زیبای ویلای شما باشد .

2. سبک های خاص  ویلا:

دانش نظری و تجربه ی عملی طراحان، باعث شده تا طراحی در سبک های مختلف و منحصر به فردی انجام شود. مثلا این طراحی ویلا حرفه ای علاقه ی بیشتری به سبک مدرن و خلاقیت های این حوزه دارد. طراح دیگر بسیار مشتاق طرح های طراحی کلاسیک بوده و زیباترین ویلا را انجام داده است. ساخت ویلا در رودسر البته در کنار توانمندی طراحی، اصول ساخت و ساز ویلا در رودسر اصلی دیگر ویلا احترام به نظر کارفرما و مالکین ویلا خواهد بود. طراحی ویلا در رودسر زیرا قرار است منبعی آرامش برای این عزیزان طراحی و اجرا شود. بنابراین باتوجه به سلیقه های افراد گوناگون، هم فکری طراح حرفه ای و خلاق در کنار سلیقه ی زیبای مشتری، ویلای رویایی شما را می سازد.

3اصول طراحی

ساخت ویلا در رودسر برخی سبک های  ویلا به سمت سادگی و جذاب بودن پیش رفته اند که مخاطبین خاص خود را نیز جذب کرده است. بازسازی ساختمان این طرح ها اغلب محیطی آرام و لذت بخش را برای ساکنین ویلا فراهم می کنند زیرا از طرح ها و معماری های شلوغ به دور بوده است. طراحی باغ به همین دلیل طبق اصول طراحی، بهتر است از دو رنگ در این طراحی های استفاده شود و هر رنگ نیز مرزی داشته باشد. اصول سازندگی ویلا در رودسر طبق اصول طراحی معمولا تناسب رنگی نمای ویلا با طبیعت سازگار خواهد بود .

4نورپردازی در نما ویلا

یکی از دیگر نکات مهم برای طراحی ویلا، دید در شب است که در تاریکی هم ویلا از زیبایی و نورافشانی مناسبی بهره مند شده باشد. زیرا نورپردازی مناسب تاثیر زیادی در جلوه های هنری و بصری ویلا در نمونه های طراحی  ویلا خواهد داشت.

 

ویلای یک طبقه

ویلای یک طبقه

جهت طراحی  و ساخت ویلا در رودسر با شماره 09378443934تماس بگیرید.

ساخت ویلا در رودسر

ساخت ویلا در رودسر در این متن 4 اصل بنیادین طراحی نمای ویلا را با هم مرور کردیم. طراحی ویلا در رودسر ویلا یعنی فرایندی استاندارند و مهندسی شده. ویلا را به ما بسپرید و از نتیجه ی نهایی شگفت زده شوید. نیروهای متخصص و مهندسین حرفه ای شرکت ، از اولین گام تا اجرایی شدن ویلا در کنار شما هستند .

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر : 

طراحی حیاط پنت هاوس

اضافه اشکوب در ساختمان
هوشمند سازی باغ

هزینه ساخت 1 متر ساختمان

کمیسیون ماده 100 شهرداری

ضوابط طراحی ویلا در شمال ایران

قیمت نقاشی ساختمان با مولتی کالر

طراحی ویلا دوبلکس در شمال

طراحی و بازسازی ساختمانی