سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در اینجا چند ایده در مورد دکوراسیون منزل آورده شده است.

در اینجا چند ایده در مورد دکوراسیون منزل آورده شده است. 

  1. دکوراسیون اتاق خواب

در نظر گرفتن اتاق خواب شلوغ ترین مکان در خانه برای استراحت ذهن و روح شما بهتر است آن را با وسایل تزئینی به هم نزنید و آن را به حداقل برسانید بلکه از بافت و رنگ ها به عنوان عناصر اصلی دکوراسیون استفاده کنید. در دکوراسیون اتاق خواب لوکس ، لهجه اصلی را می توان روی طرح تابلوی تختخواب ایجاد کرد ، که بسته به سبک داخلی انتخابی ممکن است در شکل و مواد مورد استفاده متفاوت باشد.

  1. دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه مساحتی از خانه است که با توجه به ذخیره سازی ، ایمنی و راحتی جابجایی در حین پخت غذا باید از اولویت عملکرد برخوردار باشد. دکوراسیون آشپزخانه ممکن است با استفاده از کابینت های سفارشی و راه حل های منحصر به فرد برای کفپوش و دیوار ساده باشد. یا وسایلی که در طراحی کلی به عنوان یک جزئیات تزئینی نیز در آن جا دارند ، جایی که حتی می توان از ظروف و کوزه های ادویه یا ظروف برای دکوراسیون استفاده کرد.

  1. دکوراسیون ورودی سالن

ورودی تالار اولین بار بعد از نمای بیرونی خانه است. ایده های ورودی سالن ممکن است از حداقل جزئیات تا حداکثر گرایی عجیب و غریب متفاوت باشد. چشمگیر ترین روش برای تزئین سالن ورودی شما ، جوشکاری با تزئینات منحصر به فرد در کف است که آن را به عنوان یک مرکز مرکزی برای قسمت ورودی و جلب توجه جزئیات به جلوه کلی طراحی داخلی می بخشد.

  1. دکوراسیون حمام

حمام قطعاً اولین منطقه خانه نیست که هنگام فکر کردن در مورد لوازم دکوراسیون منزل به ذهن شما خطور می کند. با کمال تعجب شگفت آور است که چگونه می تواند فضای حمام را از حمام معمولی به واحه آبگرم تبدیل کند.

پیشخوان لوکس ، آینه ها ، قفسه های شیک برای امکانات ، فرش دنج ، گیاهان سبز ، شمع های معطر و حمام شما تبدیل به تجربه آبگرم شخصی شما می شود.

  1. دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق پذیرایی هیچ محدودیتی ندارد. غالباً مساحت خانه ای که خانواده بیشتر اوقات خود را سپری می کند باید مورد پسند همه اعضای خانواده باشد و دستیابی به آن کاری دشوار است. اتاق باید در دکوراسیون داخلی طراحی داخلی آشپزخانه دارای نقطه کانونی باشد. کانون توجه اصلی ترین ویژگی اتاق است که از دکوراسیون داخلی آن توجه بیشتری را به خود جلب می کند ، از جمله این می تواند شومینه ای باشد که خانواده بتواند در اطراف آن و یا صفحه تلویزیون بزرگ روی دیوار جمع شود.

  1. دکوراسیون اتاق خواب کودکان

دکوراسیون اتاق خواب کودکان واضح است که به سن بستگی دارد. انتخاب رنگها بسته به جنس نوزادان بسیار متداول است. دور شدن از دکوراسیون اتاق خواب بچه های اصلی می تواند بسیار پیشرفته باشد و باعث پیشرفت و خلاقیت در شخصیت های بچه ها شود.

  1. دکور مجلس

یکی از مهمترین جزئیات دکوراسیون مجلس کوسن های مخصوص نشستن راحت برای لذت بردن از مکالمه های طولانی در حین نوشیدن قهوه یا چای. یکی دیگر از جزئیات دکوراسیون عالی سینی های پذیرایی نوشیدنی ها است که مجموعه های قهوه و مجموعه های چای موجود است. فانوس ها و هنرهای روی دیوار.

دکوراسیون داخلی نه تنها ایجاد جو و ایجاد شخصیت می کند بلکه راه خوبی نیز برای تجدید فضای داخلی شما با روندهای جدید هر ساله است. در حالی که طراحی داخلی و کارهای Fitout باید تقریباً هر 5 سال یکبار انجام شود ، دکوراسیون داخلی با تغییر آیتم های دکوراسیون از مجموعه های جدید در حال حاضر و بعد ، این امکان را برای شما فراهم می کند که خانه خود را مد روز و شیک نگه دارید.

پیشنهاد مقاله برای مطالعه بیشتر : 

طراحی گلخانه مدرن

 

ال اس اف در مازندران

 

طراحی رومی نما

 

طراحی کارخانه نساجی

 


طراحی داخلی تجاری