سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقشه طراحی ویلا ویلا روتوندا آندره پالادیو

نقشه طراحی ویلا ویلا روتوندا آندره پالادیو 

ساختمان در سال 1567 آغاز شد. پالادیو ، و صاحب پائولو آلمریکو ، قرار نبود تکمیل ویلا را ببینند. طراحی ویلای 80 متری پالادیو در سال 1580 درگذشت و یک معمار دوم ، وینچنزو اسکاموزی، توسط صاحبان جدید برای نظارت بر تکمیل به کار گرفته شد. یکی از مهمترین تغییراتی که وی در برنامه اصلی ایجاد کرد اصلاح سالن مرکز دو طبقه بود. پالادیو قصد داشت تا آن را با گنبد نیمه دایره ای پوشانده اما Scamozzi یک گنبد پایین تر با یک اوکولوس (قصد داشت از آسمان باز باشد) طراحی کرد که با الهام از Pantheon در رم ساخته شده است. در نهایت گنبد با یک حجره به پایان رسید.

ویلا روتوندا آندره پالادیو

ویلا روتوندا آندره پالادیو

ویلا روتوندا آندره پالادیو طراحی داخلی ویلا اگر بیشتر از این نبود ، نمای بیرونی بود. به آلیساندرو و جیووانی باتیستا مگانزیا و آنسلومو کانرا مأمور شد که نقاشی های دیواری در سالن های اصلی را نقاشی کنند. از میان چهار سالن اصلی موجود در موبایل پیانو می توان به Salon West (که به دلیل ماهیت مذهبی نقاشی های دیواری و سقف آن نیز نامیده می شود) ، و سالن شرقی که شامل داستان زندگی تمثیلی از مالک اول پائولو آلمریکو است ، اشاره کرد. بسیاری از ویژگیهای تحسین برانگیز او که در نقاشی دیواری به تصویر کشیده شده است.

برجسته داخلی تالار مرکزی ، دایره‌ای است که با بالکن احاطه شده و سقف گنبدی پوشیده شده است. از ارتفاع کل خانه اصلی تا کوپا ، ویلا روتوندا با دیوارهایی که در ترومپ لوئیل تزئین شده اند ، بالا می رود. نقاشی های فراوان فضایی را ایجاد می کند که یادآور یک کلیسای جامع از سالن اصلی خانه یک کشور است. از چشم اندازها ، مناظر شگفت انگیزی از حومه اطراف دیده می شود. این تصادفی نیست زیرا ویلا برای هماهنگی کامل با چشم انداز شده است. این دقیقاً برخلاف ساختمانهایی مانند ویلا فارنیس که فقط 16 سال قبل از آن داشت. بنابراین ، در حالی که به نظر می رسد خانه کاملاً متقارن است ، در واقع دارای انحرافات خاصی است ، به گونه ای طراحی شده است که اجازه می دهد تا هر نما از منظره و توپوگرافی اطراف آن تکمیل شود. طراحی و ساخت ویلا در کردان از این رو تغییرات در نمای ، در عرض پله ها وجود دارد ، دیوارهای نگهدارنده و غیره از این طریق ، تقارن معماری امکان عدم تقارن چشم انداز را فراهم می آورد و کلی به ظاهر متقارن را ایجاد می کند. این منظره چشم انداز پانوراما از درختان و چمنزارها و جنگلهاست که ویکنسای دور در افق قرار دارد.

رواق شمال غربی بر روی تپه به عنوان خاتمه حرکت درایوی مستقیم از دروازه های اصلی قرار گرفته است. این کاروانسرا خیابان بزرگراه بین خدمات است که توسط برادران کاپرا که ویلا را در سال 1591 به دست آوردند ساخته شده است. طراحی مطب آنها به وینچنزو اسکاموززی مأمور شدند که ویلا را تکمیل کند و دامنه کارمندان و ساختمان های کشاورزی را نیز بنا کند. با نزدیک شدن به ویلا از این زاویه ، یکی از عمدا ساخته شده است تا احساس کند صعود از جاهایی با ارزش کمتر به معبدی بلند است. این نمای مشابه ، از ویلای معکوس ، یک نمازخانه کلاسیک در حاشیه ویسنزا را برجسته می کند ، بنابراین ویلا و شهر متحد هستند.

 راهنمای تماس با ما

هزینه بازسازی ویلا شما میتوانید در هر زمینه ای از ساختمان از خرید زمین تا ساخت و ساز ویلا  با کارشناسان ، طراحان ، مهندسین اجراء و نظارت ما تماس حاصل فرمایید، با ما در تماس باشید ، ویلا روتوندا بنابراین ما می توانیم صحبت کنیم یا با هم ملاقات کنیم و ببینیم ارزش ها و ایده های یکسانی را به اشتراک می گذاریم یا نه. اگر تفاهمی خوبی داریم ، این می تواند اولین قدم برای ایجاد ویلای رویایی شما باشد.

مقالات پیشنهادی جهت مطالعه بیشتر : 

طراحی فضای سبز پنت هاوس

اضافه کردن طبقه در رویت

هزینه ساخت و ساز در مشهد

ضوابط شهرداری برای پارکینگ

کمیسیون ماده 100 شهرداری اراک

طراحی ویلا مدرن شمال

لیست قیمت نقاشی ساختمان اصفهان

طراحی ویلای دوبلکس به سبک مدرن

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی

بازسازی ویلا باغ