سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی ویلا

طراحی ویلا

طراحی ویلا سنتی

 تاریخ : ..........

شماره : ..........

 

بسمه تعالی

تعهد نامه

 

شرکت صنعتی ................ تعهد می نماید که باسکول موضوع قرارداد منعقده فیمابین را ( شماره  ............مورخ ..........) بدون دریافت هیچگونه هزینه و مخارج اضافی توسط کارشناس خود نصب و راه اندازی نماید و نصب و راه اندازی سیستم مذکور را به مدت دو سال گارانتی بنماید . آموزش اپراتورهای دستگاه در محل نصب نیز جزء لاینفک این تعهدنامه می باشد .

 

 

با سپاس             

   شرکت صنعتی ..................

 

 

 

 

طراحی مزون لباس

دکوراسیون مزون لباس

 

تاریخ : ..........

شماره : ..........

تمدید قرارداد

 

براساس بند 15 کمیسیون معاملات مورخ .....................  قرارداد شماره 1862 به شرح زیر تمدید می گردد .

1)       مدت تمدید قرارداد

این تمدید نامه از تاریخ ......................... به مدت شش ماه تعیین می گردد .

2)       مبلغ تمدید قرارداد

با توجه به تبصره 1 و 2 ماده 3 قرارداد شماره 12244 مورخ ..................... و کمیسیون معاملات مورخ ................... مقرر گردید 20% به مبلغ دستمزد و 20% به هزینه ابزار و لوازم اضافه شود که توسط امور مالی محاسبه و قابل پرداخت می باشد .

3)       سایر مفاد قرارداد به قوت خود باقی و لازم الاجراء می باشد .

4)       از اول مهر ماه 79 قرارداد جدیدی که با توافق طرفین منعقد خواهد شد جایگزین کلیه توافقات و قراردادهای قبلی می گردد .

5)       این تمدید نامه در پنج ماده و دو نسخه در محل کارخانه ................ تنظیم و هر نسخه آن دارای حکم واحد می باشد .

 

 

کارفرما مدیرکارخانه .......................                                                         پیمانکار  ....................

---------------------------

طراحی شهرک ویلایی

ساخت شهرک ویلایی

سوگند نامه

 

 

ایران .............................................

شهر  ............................................

سفارت  ........................................

........................................ به درستی سوگند و گواهی می دهم که:

1-        اینجانب   ......................................... شرکت  ....................... که مقر اصلی آن در  ........................................ واقع است، پیشنهاد انجام فعالیتهای بازرگانی را در ارتباط با/ و یا برای دولت جمهوری اسلامی ایران و یا موسسات و شرکتهای وابسته یا تحت کنترل دولت با/ یا بدون قرارداد کتبی می کنم و در مورد صحت مطالبی که از این به بعد ذکر خواهد شد مطلع می باشم.

2-        فعالیتهای تجاری که در پاراگراف(1) اشاره شد شامل موارد ذیل می باشد:

........................................................................................................................

(شرح ماهیت فعالیت شرکت مربوطه/یا قرارداد)

قراردادهایی که چند وقت به چند وقت برای عرضه کالا، مواد، کالای ساخته شده یا خدمات به .................. در مدت .................. که از .................. شروع و در تاریخ  .................. خاتمه می یابد.

3-        شهادت دهنده صراحتا اظهار می نماید که هیچ وجهی، چه در ایران و یا خارج از ایران پرداخت ننموده است و هیچگونه قراردادی، یا ترتیبات خاصی یا تفاهم و توافق برای پرداخت چنین وجهی، با شخص ثالثی(اعم از کارگزار، نماینده، مشاور، بازرس گمرک و غیره) در مقابل خدماتی که در تناسب با فعالیت تجاری موضوع این سوگند نامه نباشد صورت نگرفته است.

شهادت دهنده مضافا اذعان دارد که پرداخت چنین وجهی به ترتیبی که توضیح داده شده است ممنوع بوده و با قوانین و سیاست کلی جمهوری اسلامی ایران مغایرت دارد به شرکت و یا موسسات وابسته و شعبه آن، کارمندان، مدیران، مستخدمین و یا نمایندگان آن هیچگونه پرداختی مستقیم و یا غیر مستقیم ننموده است و یا تعهدی و یا بدهی نسبت به پرداختی از قبیل حق الزحمه، کمیسیون، پاداش، هدیه یا وجوه دیگر و یا در نظر گرفتن پرداختی به واسطه ها، نماینده ها، بازرسین گمرک، یا اشخاص دیگر و یا موسسات حقوقی(منجمله کارمندان و مقامات دولتی) خواهد در ایران و یا خارج از ایران(بجز پیمانکاران فرعی که مشخصا در قرارداد فی ما بین ذکر شده است) در ارتباط با اجرای فعالیتهای مورد اشاره، یا هر نوع معامله یا قراردادی که در فعالیتهای بازرگانی مورد نظر باشد ندارد، بجز در موارد ذیل:

***********************

ترتیبات اتخاذ شده بایستی ذکر شود

***************

بدینوسیله تعهد می نمایم چنانچه در طول  .................. مذکور در بند 2 هر گونه تغییرات، اصلاحات، اضافات و یا حذف در متن صورت گیرد فورا و کتبا به  .................. اعلام نمایم.

4-       من واقف هستم و اقرار می نمایم که اجرا و ارائه این سوگندنامه برای اشتغال شرکت در فعالیتهای تجاری از شروط الزامی دولت جمهوری اسلامی ایران می باشد.

5-       من واقف هستم و اقرار می نمایم که هر گونه اظهارات ناصحیح و دروغ عمدی نسبت به مفاد این سوگندنامه از نظر قوانین کیفری جمهوری اسلامی ایران و مقررات  .................. منجمله قوانین مربوط به نقض عهد و سوگند دروغ به عنوان یک جرم جنایی از طرف اینجانب و شرکت تلقی می گردد.

منجمله قوانین مربوط به نقض عهد و سوگند دروغ به عنوان یک جرم جنایی از طرف اینجانب و شرکت تلقی می گردد.

من همچنین واقف هستم و اقرار می نمایم که هر گونه اظهارات نادرست و دروغ می تواند علاوه بر اینکه حق فسخ یکطرفه قرارداد را به طرف ایرانی بدهد، اینجانب و شرکت را مشمول خسارات مدنی بعلاوه تعطیل، توقیف، انحلال و یا برآورد خسارات جزایی توسط دولت جمهوری اسلامی ایران نماید.

6-       بدینوسیله اقرار می نمایم که از مامور کنسولی  .................. تقاضا نموده ام یک نسخه از این سوگند نامه را طبق امضای موجود در دفاتر کنسولگری در ایران ثبت نماید.

 

امضای شهادت دهنده .....................

 

این سوگند و سوگند نامه در  .................. در حضور اینجانب  .................. ادا و گواهی شده است.

 

 

محل امضای مامور کنسولگری

.................. سمن مامور کنسولگری

(مهر)

 

 

---------------------------

طراحی و ساخت ویلا

طراحی ویلای کوچک

------------------------------

ساخت باغچه ویلا

طراحی باغچه ویلا

----------------------

ساخت ویلا

ساخت ویلا ارزان

----------------------

طراحی داخلی

-------------

نما رومی

طراحی کلاسیک

طراحی نما کلاسیک

طراحی رومی

طراحی نما رومی

-----------------------

تاریخ : ..........

شماره : ..........

 

توافق نامه فروش آهن آلات اسقاط

 

این قرارداد بین کارخانه سیمان .............. به نمایندگی مهندس ................ ( قائم مقام مدیر کارخانه ) به آدرس .................. که منبعد در این توافق نامه فروشنده نامیده می شود از یک طرف و آقای .................. فرزند .................. به شماره شناسنامه ................ که در این توافق نامه خریدار نامیده  می شود از طرف دیگر به شرح زیر منعقد می گردد :

ماده 1) موضوع توافق نامه

خرید کلیه آهن آلات اسقاط موجود در گود خاکی اطراف کارخانه سیمان ...........

ماده 2 ) مدت توافق نامه 

از تاریخ انعقاد توافق نامه به مدت سه ماه تعیین می گردد .

ماده 3)  مبلغ توافق نامه 

3-1-           خریدار به ازای هر کیلوگرم آهن آلات اسقاطی موجود در گود خاکی ............ ریال به فروشنده پرداخت می نماید .

3-2-      خریدار مبلغ ............ ریال جهت عقد قرارداد بطور علی الحساب به فروشنده پرداخت
می نماید .

3-3-           حداکثر میزان فروش این توافق نامه .............. ریال بوده و برای ادامه فعالیت نیاز به تمدید قرارداد دارد .

ماده 4)  نحوه پرداخت

در پایان هر ماه مبلغ آهن آلات اسقاطی تحویل شده از طریق امور مالی محاسبه و با تایید دستگاه نظارت به فروشنده پرداخت خواهد شد .

ماده 5) ناظرین توافق نامه

از طرف فروشنده آقایان ............... + ............... به عنوان دستگاه نظارت تعیین می گردند .

ماده 6 ) دوره تضمین توافق نامه

مبلغ ................ ریال به عنوان تضمین توافق نامه از طرف خریدار در اختیار فروشنده قرار می گیرد که در پایان مدت توافق نامه مسترد خواهد شد .

ماده 7 ) سایر شرایط توافق نامه

1)      فروشنده موظف می باشد از ساعت 8 صبح لغایت 5 بعد از ظهر گود خاکی را در اختیار دهد .

2)      کلیه آهن آلات اسقاط قبل از خروج به رویت ناظرین برسد .

3)      نفراتی که برای انجام کار توسط خریدار معرفی می گردند بایستی دارای معرفی نامه رسمی بوده و با اطلاع و هماهنگی با دستگاه نظارت در محل حضور یابند .

4)      فروشنده هر زمان که صلاح بداند می تواند از ورود و خروج خریدار جلوگیری و توافقنامه را لغو نماید .

5)      مسئولیت هرگونه تخلف و جرم در هنگام جمع آوری به عهده خریدار می باشد .

 

ماده 8 ) مواد و نسخ توافق نامه

این توافق نامه در 8 ماده و دو نسخه در محل کارخانه ............... و هر نسخه آن دارای حکم واحد می باشد .

 

فروشنده قائم مقام مدیرکارخانه .....................                                                 خریدار  ...............

 

 

ال اس اف

ویلا پیش ساخته

lsf

-