سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک خبرنامه املاک و مستغلات ایجاد کنیم

چگونه یک خبرنامه املاک و مستغلات ایجاد کنیم

خبرنامه املاک و مستغلات نوعی خدمات است که می توانید با به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم و یادآوری تخصص و ارزش خود در صنعت ، به شبکه مشتریان و مخاطبین احتمالی خود ارائه دهید. این همچنین یک روش عالی برای دستیابی به هدف است و در عین حال تمرکز خود را حفظ نمی کنید – زیرا همه ما می دانیم که تماس غیرضروری راهی مطمئن برای سوزاندن ناخواسته تمام سرقفلی های سخت شما است.

برخلاف رسانه های اجتماعی ، یک خبرنامه ایمیل (یا چاپ) املاک و مستغلات به شما امکان می دهد مستقیماً با افرادی که منتظر شنیدن خبر شما هستند تماس بگیرید و حتی هنگام ارسال فشار نیازی به آنلاین بودن ندارند. حتی اگر آنها بلافاصله آن را نخوانند ، روزنامه هایی با اطلاعات ارزشمند اغلب به عنوان مرجع نگهداری یا چاپ می شوند ، که به شما فرصت بیشتری می دهد تا خود را در مقابل مخاطبان در حال رشد خود قرار دهید.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

1? اهداف خود را مشخص کنید و یک سیستم عامل را انتخاب کنید

در حالی که می توانید هر خبرنامه ایمیل املاک و مستغلات را از ابتدا ایجاد کنید ، با دقت طراحی یک چیدمان و اتصال اطلاعات تا زمانی که همه چیز درست شود ، بهتر است با یک سرویس خبرنامه معتبر املاک بروید. آنها الگوها و طرح های آماده برای کار و همچنین قابلیت های اضافی را دارند که به شما امکان می دهد نرخ باز و تعامل را ردیابی کنید.

بسته به اهداف شما – از جمله سهولت استفاده ، اتوماسیون یا تولید سرب – پلتفرمی که انتخاب می کنید باید برند شما و نحوه تعامل معمول شما با مخاطبان را تقویت کند. به عنوان مثال ، اگر مخاطبان شما مملو از خانواده های مناطق حومه ای هستند ، احتمالاً خبرنامه املاک و مستغلات نمی خواهید که متمرکز بر آپارتمان های لوکس و زندگی شهری باشد.

گفته شد ، اگر شبکه شما از تعداد زیادی آدرس خیابان تشکیل شده باشد ، ممکن است بخواهید یک سرویس خبرنامه چاپی و پستی را در نظر بگیرید. ایمیل ها ممکن است سریع و آسان باشند ، اما هیچ چیز با قدرت و توجه نامه های پست الکترونیکی معمولی مطابقت ندارد. بهترین ارائه دهندگان خبرنامه هر دو کار را انجام می دهند ، به شما الگویی برای ایمیل و پست الکترونیکی می دهند ، بنابراین قبل از حرکت به جلو ، حتما گزینه های خود را بررسی کنید.

چگونه یک خبرنامه املاک و مستغلات ایجاد کنیم

چگونه یک خبرنامه املاک و مستغلات ایجاد کنیم

2? محتوای خود را جمع آوری کنید

اگر در حال ارسال خبرنامه املاک و مستغلات هستید ، باید حرفی برای گفتن داشته باشید. در حالی که الگویی ارائه را سریع می کند ، اگر چیز جالب یا ارزشمندی برای گفتن نداشته باشید ، خوانندگان را به همان سرعت که آنها را اضافه می کنید از دست خواهید داد. اول و مهمترین ، این بدان معناست که محتوای شما را با مخاطب خود مطابقت می دهد ، اما همچنین در مورد آشنایی مخاطب با اطلاعات منحصر به فرد و جذاب است.

اگر مطمئن نیستید از کجا با خبرنامه املاک خود شروع کنید ، برخی از ایده های محبوب محتوایی است که ما برای مشتریان خود در محتوای خود گنجانده ایم:

  • مشاوره تخصصی
  • دستور العمل ها و نکات مربوط به مالکیت خانه
  • نحوه و محتوای آموزشی
  • اطلاعات فصلی و تعطیلات

مطالب دیگری که به ایجاد یک خبرنامه کمک می کند عبارتند از:

  • تقویم های محلی و رویدادهای محلی
  • تجزیه و تحلیل و اطلاعات بازار محلی محله
  • فیلم های املاک

3? الگویی را انتخاب کنید و محتوای خود را اضافه کنید

پس از تصمیم گیری در مورد محتوای خود و بستر دلخواه ، با در نظر داشتن مخاطبان و نوع محتوایی که به اشتراک می گذارید ، گزینه های الگوی خود را مرور کنید. از آنجا که خبرنامه شما ماهانه یا با یک برنامه مشابه ارسال می شود ، شما می خواهید در مارک تجاری خود ثابت قدم باشید و نگاه کنید تا مخاطبان شما بتوانند این اعتماد را با شما جلب کنند حتی اگر به طور فعال با آنها درگیر نباشید.

به طور کلی ، الگوهای خبرنامه املاک و مستغلات دارای سه فراخوان اصلی هستند: عنوان (بعضی اوقات به عنوان بنر نیز نامیده می شود) ، عناوین عنوان و محتوای آن. عنوان به عنوان نوعی چتر متحد عمل می کند ، زمینه را برای تکرار آینده خبرنامه شما ، چه چاپ شده و چه از طریق ایمیل ، فراهم می کند ، در حالی که عنوان ها هر بخش اطلاعاتی را معرفی می کنند و محتوای متن ادعاهای هر عنوان را تأیید می کند.

با جمع آوری مطالب خود در جلو ، می توانید خبرنامه املاک و مستغلات خود را با یک جریان طبیعی و جالب که ظاهر فعال را ترغیب می کند ، ترتیب دهید.

4- الگو را شخصی سازی کنید

پس از افزودن محتوای خود ، می خواهید الگوی خبرنامه خود را برای تعامل بهتر با مخاطبان و لیست ایمیل خود شخصی سازی کنید. بیشتر سیستم عامل ها این شرط را آسان می کنند تا زمانی که نام و ایمیل و آدرس های مرتبط داشته باشید ، اما ایده این است که در صورت امکان زمینه های خاصی مانند مقدمه “سلام جک” یا “سلام جیل” را در ابتدای خبرنامه پر کنید.

ممکن است به نظر می رسد خنده دار یا پنیر باشد ، اما اعتراف کنید – به احتمال زیاد چیزی را می خوانید که به طور خاص نام شما را بر روی آن صدا می کند تا چیزی که خطاب به همه و هیچ کس باشد.

راه بهتر

اگر همه اینها سخت به نظر می رسد ، به این دلیل است. ایجاد یک خبرنامه املاک و مستغلات از صفر کار زیادی است و شامل ایجاد مخاطب ، کار با الگوها و ایجاد محتوای ارزشمند به طور منظم است. برای اکثر ما ، زمان کافی برای گذراندن روز به اندازه کافی وجود ندارد – کجا می خواهید زمانی را پیدا کنید که نه تنها مهارت ها را یاد بگیرید ، بلکه ماه به ماه به ایجاد خبرنامه بپردازید؟

خبر خوب این است که ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در خبرنامه های آماده ، به شما کمک می کنیم تا خبرنامه های خود را ایجاد و ارسال کنید ، بنابراین آنها را از در خارج می کنید. خدمات اشتراک خبرنامه املاک و مستغلات ما خبرنامه های جالب و جذابی را قرار می دهد که آماده ارسال دقیقاً به دست شما هستند. خبرنامه های خود را به دلخواه یا به میزان دلخواه خود سفارشی کنید ، و ما بقیه موارد را به عهده خواهیم داشت.

برای درخواست نمونه اینجا را کلیک کنید یا به بسیاری از بنگاه های معاملات ملکی بپیوندید که از خبرنامه های بازاریابی املاک و مستغلات برای کمک به گسترش تجارت خود در املاک و مستغلات استفاده می کنند.