سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ سبز در نقاشی

 

 

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی ترکیبات و برچسب های رنگ آمیزی و پوشش های بیشماری وجود دارد، گروه نقاشی ساختمان در تهران شما رو دعوت میکند برای خواندن ادامه مقاله اما یکی از شناخته شده ترین و کاربردی ترین رنگ سبز است. برای رنگها و پوششهای کم انتشار از استانداردهای Seal Green و SCAQMD استفاده می کند. استانداردهای ترکیب رنگ سبز شامل معیارها و همچنین محدودیت در محتوای شیمیایی است. سه استاندارد در ترکیبات رنگ سبز برای دسته بندی های مختلف پوشش وجود دارد. طراحی ویلا انتخاب پالت های رنگی داخلی و خارجی در هنگام ساخت خانه ‘سبز یکی از جالب ترین بخش های این فرآیند است. رنگ هایی که شما انتخاب می کنید بخشی جدایی ناپذیر از بیان شخصی شماست.  اگرچه با خلاقیت درونی شما مرتبط است.
نقاشی ساختمان  فقط مربوط به دکوراسیون نیست ، این در مورد سلامتی شما و سیاره زمین است.

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی

استفاده از رنگ سبز در نمای ساختمان :

ما همیشه آنقدر به فضای داخلی خانه های خود متمرکز شده ایم که فراموش می کنیم یک نمای بیرونی وجود دارد که باید به آن توجه شود! در جزئیات یک ساختمان باید توجه ویژه کرد، از رنگ گرفته تا بوته های بریده شده در اطراف و امروز ، ما بهترین ها را با رنگ سبز بهترین جلوه را در ساخت ساختمان ها نشان می دهیم. سبز رنگ زندگی و طبیعت است ، سلامتی و نشاط را به هر فضایی می بخشد اما در خارج از خانه نیز در بین سایر خانه های این محله از هم متمایز است. در برخی از این خانه های زیبا و سبز از هر سایه و سبکی نگاهی تفریحی کنید!

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی

ترکیب رنگ سبز در دکوراسیون داخلی ساختمان :

تصور می شود رنگ سبز تعادل و هماهنگی را با محیط اطراف خود به ارمغان می آورد ، بنابراین جای تعجب نیست که این یک انتخاب محبوب در طراحی داخلی باشد. گذشته از آن در علم روانشناسی ، ارتباط آن با بیرون از منزل و به خصوص بهار و تابستان باعث می شود رنگی عالی برای جفت شدن با طبیعت ایجاد شود ، بعد از هر گل ، مهم نیست که چه رنگی ، ساقه ای سبز داشته باشد. این بدان معناست که حتی در یک طرح سبز تک رنگ ، پاپی از هر رنگ دیگری به نظر نمی رسد و این نوع طراحی داخلی است که می تواند با شما رشد کند.
هر کس می تواند اسرار انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون را به دست آورد. برای ایجاد طرح فرضیه قوانین اصلی وجود دارد.باید در نظر داشته باشید که رنگ سبز نوعی تنتور سرد است. اگر هیچ عنصری با رنگهای گرم نقاشی نشده باشد، اثر دلپذیری و راحتی را ایجاد نمی کند. اصلی ترین ترکیب رنگ های سرد و گرم ، رنگ زرد-سبز در فضای داخلی است.  این یک هارمونی کلاسیک از طبیعت بهار و نور آفتابی گرم است.

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی

تاثیر رنگ سبز بر روحیه افراد ساکن در ساختمان :

روانشناسان موافق هستند که ترکیب صحیح رنگ سبز در فضای داخلی به حفظ سکوت ، احساس محافظت و اعتماد به نفس کمک می کند. رنگ سبز متوسط همه مناسب نیست. یک فرد غیر عادی و بسیار فعال به راه حل های رنگی دیگر احتیاج دارد. رنگ های سبز روشن انرژی بالایی در زندگی افراد ایفا می کند.هنگام استفاده از رنگ سبز در فضای داخلی ، ساده ترین راه برای استفاده از رنگ سبز این است که یک دیوار اصلی را با رنگ سبز نقاشی نماییم . این کار باعث چشمگیرتر شدن دیوار اصلی می گردد و همچنین این دیوار تاثیر مثبتی بر روی دیوارهای اطراف خود می گذارد. رنگ سبز از نظر تنوع رنگ بسیار متنوع  است و از نظر طبیعی غالب چشم انسان است. این دلیل بیرونی و واقعیت علمی است که میل مردم را به غوطه ور شدن در رنگ طبیعی حتی در یک فضای بسته توضیح می دهد. بنابراین ، طراحان انواع مختلفی از ترکیب رنگ سبز با رنگهای مختلف را توسعه داده اند. در این مقاله به توصیه های متخصصان در مورد چگونگی دستیابی به تعادل رنگ در فضای داخلی می پردازید که تأثیر خوبی در روحیه و سلامتی فرد دارد. ما قبلاً ترکیب رنگ سبز با رنگهای دیگر را در فضای داخلی توضیح داده ایم.

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی

ایده های رنگ آمیزی  زرد و سبز برای دیوارهای مهد کودک :

متخصصان پیشنهاد می کنند که خصوصیات سبکی دکوراسیون را در نظر بگیرند. به عنوان مثال ، طراحی دکوراسیون فضای داخلی کلاسیک نیاز به انتخاب رنگ های عمیق تر دارد. رنگ های پاستلی برای فضای داخلی مدرن مناسب خواهد بود. فناوری های پیشرفته با ترکیب مبهم (یعنی یکی بدون اتصالات ناگهانی) سبز با رنگ های دیگر خوب به نظر می رسند.

ترکیبی از زرد-سبز در فضای داخلی:

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که رنگ سبز خاصیت لازم را برای بزرگتر کردن فضا دارد و به همین دلیل برای اتاقهای کوچکتر مناسب است. این به خصوص مربوط به لکه های سبک است. به عنوان مثال ، پرده های پنجره ای با رنگ سبز با بازی مایل به آبی احساس انتقال از محل به طبیعت اطراف را ایجاد می کنند.

ترکیب کدام رنگ ها با رنگ سبز بهتر است ؟

طراحان رنگ سبز را انعطاف پذیر می دانند. می توان آن را به زیبایی در دکوراسیون پوشش های سقف و دیوار تزئین کرد یا از آن در عناصر نساجی ، پیش زمینه های مبلمان ، وسایل تزئینی و غیره استفاده کرد. وظیفه اصلی شما ایجاد یک هارمونی از تنتور است ، که به سبک داخلی اضافه می شود و آسایش در زندگی را فراهم می کند.

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سفید-سبز در فضای داخلی:

رنگ سفید در ترکیب متعادل با رنگ سبز ، احساس سبکی را ایجاد می کند. پالت فضای سبز برای هر اتاق مناسب است: یک اتاق نشیمن ، اتاق کودک ، آشپزخانه یا حمام. رنگ سفید در فضای داخلی یک اتاق کوچک باعث می شود تا از نظر بصری آن را بزرگتر کرده و در فضای سالن بزرگ حضور هوا و آزادی ایجاد شود. یک راز وجود دارد که می دانیم برای کسانی که سبز روشن را ترجیح می دهند. استفاده از عامل متعادل کننده ، یعنی تعداد زیادی عنصر سفید. ترکیبی از دیوارهای سفید با مبلمان سبز در یک آشپزخانه یا قفسه های سفید برفی با ظروف سفید زیبا در زمینه دیوارهای سبز روشن نمونه هایی از چنین رویکردی است. همین اصل ممکن است در دکوراسیون اتاق کودک استفاده شود.

رنگ سبز روشن در فضای داخلی:

این رنگ با فضای سبز جوانی ، طبیعت بهاری و حساسیت همراه است. این حالت خلق و خوی جالبی برای محیط ایجاد می کند. تمام افکار استرس زا ناپدید می شوند و آرامش در چنین اتاق می رسد. به همین دلیل رنگ سبز روشن در فضای داخلی مناسب آشپزخانه ، اتاق نشیمن ، اتاق کودک و اتاق خواب است. تنوع رنگهای مختلفی را می توان با کمک کاغذ دیواری با رنگ سبز روشن و سقف محوطه سبز ماسه ای با نساجی فیروزه ای ایجاد کرد. این پالت باعث آرامش و آرامش می شود ، آن را سهولت می بخشد و بهبود می یابد.

رنگ های قرمز و سبز در فضای داخلی:

ترکیبی از قرمز و سبز به ندرت توسط طراحان اعمال می شود. این امر با ماهیت تهاجمی چنین دامنه ای تصریح شده است. از رنگ قرمز و سبز می توان در فضای داخلی استفاده کرد، اما تن ها باید رقیق شوند. رنگ های روشن تر در دکوراسیون اتاق ها در فضای داخلی ممکن است، جایی که کنتراست تیز یک پالت رنگ وسیله اصلی هنری است. عناصر قرمز روشن و قرمز معمولی برای سبک کشور و فضای داخلی است که مطابق با انگیزه های قومی تزئین شده اند. به عنوان مثال ، فرشهای پارچه ای ، روتختی با روکش بالشی ، تصاویر پانلی بافی و غیره.

فضای داخلی در رنگ های قهوه ای و سبز:

ترکیب سبز با قهوه ای برای سبک کلاسیک و مدرن معمول و متعادل است. اتحاد طبیعی پوست و شاخ و برگ توسط چشم انسان طبیعی تلقی می شود ، بنابراین اغلب در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. مبلمان چوبی قهوه ای ، پارچه ، قاب عکس ، کاشی های روی یک دودکش و پرده ها بر روی زمینه دیوارهای سبز کاملاً به نظر می رسند. فضای داخلی در رنگ های قهوه ای و سبز مخصوصا برای یک اتاق نشیمن و اتاق خواب در سبک کلاسیک و آشپزخانه به سبک مدرن بسیار محبوب است. در مورد اولویت اول به تن های عمیق داده می شود ، در حالت دوم بهتر است پالت سبک تر را انتخاب کنید.

رنگ های آبی و سبز در فضای داخلی:

رنگهای آبی کاملاً با رنگ سبز مطابقت دارند و به اندازه آب طبیعی با سبز طبیعی هستند. طراحان مدرن برای تزئین اتاق کودک ، حمام و آشپزخانه از رنگهای آبی و سبز در فضای داخلی استفاده می کنند. این رنگ ها مرتبط هستند.هر ماده یا سطحی از اتاق می تواند سبز و یا آبی با اشباع مختلف رنگ باشد. به عنوان مثال ، مبلمان آبی یا حمام با وجود عجیب بودن ترکیب ، در پشت دیوارهای سبز خوب به نظر می رسد.

رنگ سبز در نقاشی

رنگ سبز در نقاشی

رنگ های آبی و سبز در فضای داخلی:

پالت روشن-آبی و سبز به ترکیبات رنگی هوا اشاره دارد. فضای داخلی در رنگ های سبز و آبی روشن بیشترین کاربرد در نظر گرفته شده است و برای دکوراسیون هر اتاق در یک خانه یا یک تخت استفاده می شود. چنین محبوبیتی با هارمونی طبیعی چنین ترکیبی پیش بینی شده است ، که باعث عدم پذیرش در اکثر مردم می شود. مبلمان ، کاغذ دیواری ، رنگ و روکش سقفی در این رنگ ها ساخته شده است. این یک ترکیب ظریف و نفیس است که باعث می شود محل ، جادار ، دنج و پیشرفته جلوه کند. پرده های آبی روشن و سبز روی پنجره ها ، ظروف روی قفسه ها ، لوازم منسوجات در اتاق خواب همیشه به چشم خوب می رسند و فضای مثبتی ایجاد می کنند. مزیت پالت این است که با گذشت سالها زحمت نمی کشد.

رنگ خاکستری و سبز در فضای داخلی:

دکوراسیون اتاق در ترکیب رنگهای خاکستری و سبز اصلی و زیبا است. روی سطح این طرح کم رنگ ساده به نظر می رسد ، و این توسط حرفه ای ها به عنوان ظرافت و سبک تلقی می شود. رنگ های سبز و خاکستری موجود در فضای داخلی مخصوصاً در محل های اداری ، مراکز تجاری ، کابینت و خانه ها نیز اهمیت دارد. پالت محبوب ترکیبی از دیوارهای رقیق سبز با مبل های چرمی خاکستری ، پرده ها و لکه های هماهنگ با مبلمان و دیوارها است. چنین فضای داخلی ممکن است برای یک اتاق نشیمن ، آشپزخانه و اتاق لابی مناسب باشد.

رنگ سبز تیره در فضای داخلی:

عقیده ای وجود دارد که رنگ های سبز تیره بر روحیه مردم تأثیر منفی می گذارد. این نادرست است فقط کافی است به عکس اتاق ها نگاه کنید ، جایی که رنگ سبز تیره در تابلو های پنجره توده ای ، اثاثه یا لوازم داخلی عمیق و اشباع مبلمان نرم یا دیوارهای با رنگ سبز عمیق با تزئینات به سبک گل و گیاه ، سایه های لامپ پارچه سبز با پیرایش از جوهر طلایی دوست دارید دکوراسیون یکسانی داشته باشید! این محدوده رنگ مناسب اتاق خواب و اتاق نشیمن است؛ این باعث می شود آنها لوکس و منحصر به فرد به نظر برسند و این در دنیای هنر بسیار ارزشمند است.

رنگ های گل رز و سبز در فضای داخلی:

ترکیبی از گل های رز و سبز یک هارمونی خوشمزه از تابستان است ، به اصطلاح دسته گل. این اجازه می دهد تا خلق و خوی شاد و شاداب ایجاد کرده و فضای مثبتی را به ارمغان بیاورد. رنگ های گل رز و سبز در داخل کشور از طریق نقاشی دیواری بطری و اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان نرم با رنگهای گل رز سبز ایجاد می شود. پرده هایی با گل و تخته سنگ گل رز مکمل های خوبی در اینجا هستند. چنین پالت های چند رنگی مناسب برای اتاق خواب ، آشپزخانه ، اتاق نشیمن و اتاق کودک مناسب به نظر می رسد. همچنین برای کلاسیک و سبک قومی مناسب است.

ترکیبی از زرد-سبز و نارنجی-سبز در فضای داخلی:

شما باید از رنگ زرد در پس زمینه سبز فقط کبوتر استفاده کنید ، به عنوان نقاط روشن برای دکوراسیون. در چنین حالتی از لکه های زرد و روشن خیلی زیاد برای تأکید استفاده نکنید. آنها قصد داشتند فضای اتاق را زنده کنند ، هزینه ساخت وساز اما نباید زمینه کلی را مسدود کنند. ترکیب رنگ زرد و سبز در فضای داخلی با نقاشی چوب و خورشید مقایسه می شود. تکه های نور خورشید ممکن است به شکل کاشی های تزئینی روی دیواره آشپزخانه قرار گیرد. آنها همچنین می توانند به صورت سایه لامپ روشن روی پایه روی یک اتاق خواب یا اتاق نشیمن و همچنین بالش های کاناپه در یک اتاق نشیمن ارائه شوند. اگر از رنگهای زرد به عنوان پس زمینه (نقاشی دیواری) استفاده می کنید ، باید بسیاری از عناصر سبز ، یعنی پرده ، فرش ، اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان و غیره را بکار ببرید. طراحان هنگام تزئین داخلی با رنگ سبز و نارنجی از همان اصول استفاده می کنند. رنگها فقط یک قانون در اینجا وجود دارد – این نیست که از لکه های آفتابی روشن بروید.