سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های درخشان برای بزرگتر نشان دادن خانه شما

خانه شما بزرگ یا کوچک باشد ، می توانید فضای آن را جادارتر و در عین حال دنج جلوه دهید.

طراحان Algedra 7 ترفند طراحی داخلی دارند که باعث می شود خانه شما بزرگتر به نظر برسد و در خانه احساس آزادی کند.

1. از نور طبیعی و مصنوعی سبک استفاده کنید

بهترین راه برای گسترش بصری فضا ، بیرون آوردن مناطق تاریک با استفاده از نور است ، چه طبیعی و چه مصنوعی. اگر در حال طراحی خانه جدید خود هستید ، نور طبیعی را که از پنجره ها می آید یا راه حل منحصر به فرد مانند لعاب نور ستاره در سقف را در نظر بگیرید.

شرکت های طراحی داخلی

اگر خانه شما کوچک است و نور طبیعی زیادی ندارد ، بهترین راه حل استفاده حداکثر از نور مصنوعی با طراحی مفهومی است که حتی تاریک ترین گوشه ها را برجسته می کند.

2. فضا را با مبلمان و چیدمان بهینه کنید

چه شما یک سبک طراحی داخلی کلاسیک را ترجیح می دهید و چه مبلمان به سبک مدرن ، با توجه به اندازه ، یک انتخاب ذهن را انجام دهید. یکی از بهترین راه حل ها مبلمان سفارشی دست ساز طراحی شده برای فضای دقیق است که طرح را بهینه می کند و فضای بیشتری ایجاد می کند. سادگی و حداقل گرایی مناسب خانه های کوچکتر است.

شرکت طراحی داخلی در دبی

3. از پالت رنگی مناسب استفاده کنید

انتخاب رنگ برای فضای داخلی خانه بسیار سرگرم کننده و در عین حال پیچیده است ، به دلیل انتخاب گسترده گزینه های موجود.

شرکت طراحی داخلی در ابوظبی

برای جبران کمبود جا ، از سایه های سفید و رنگ های روشن استفاده کنید. اگر طرفدار رنگ سفید نیستید ، گزینه هایی مانند خاکستری کم رنگ ، عاج یا بژ دارید. از رنگهای روشن بعنوان پایه به همراه رنگهای روشن و تیره به عنوان ثانویه ، همراه با رنگهای برجسته در مبلمان و وسایل دکور استفاده کنید ، این امر به فضا ابعاد می بخشد.

4- کارهای هنری مناسب را انتخاب کنید

سبک هنری مناسب را انتخاب کنید ، این به شما کمک می کند تا از نظر بصری اتاق را بزرگتر کنید. گزینه ای برای کارهای بزرگ هنری مانند نقاشی یا مجموعه نقاشی با موضوع انتزاعی و جزئیات کمتر. سبک مدرن و شسته و رفته ، احساس دامنه را به دیوارهای شما می آورد. به عنوان یک گزینه جایگزین ، می توانید دکوراسیون دیوار شیشه ای را انتخاب کنید ، که با نمای فلزی منعکس کننده نور عمق بیشتری می بخشد.

5- از پرده های خیلی بلند استفاده کنید

پرده های بلندی که به پایین کف می آیند ، حتی با پنجره های کوچک ، جلوه ای از سقف های بلند را ایجاد می کنند و باعث می شوند ارتفاع اتاق از آنچه که هست بالاتر باشد. همچنین می توانید از کرکره های رنگ روشن برای داشتن ظاهری مدرن استفاده کنید.

 شرکت طراحی داخلی در امارات متحده عربی

6. بصری فضا را با آینه ها گسترش دهید

استفاده از آینه های بزرگ توهم فضای چند برابر را ایجاد می کند. استفاده در فضاهای کوچک و همچنین در فضاهای بزرگ نه تنها باعث می شود تا شما به انعکاس نگاه کنید بلکه باعث گسترش بصری هر فضایی می شود.

شرکت طراحی داخلی در امارات متحده عربی

این یک ترفند طراحی جهانی است که می توانید از آن در هر قسمت از خانه خود استفاده کنید. در ورودی ، سالن ، اتاق ناهار خوری ، اتاق نشیمن یا حتی اتاق خواب از آینه استفاده کنید. 

درباره استفاده از آینه در فضای داخلی خود بیشتر بخوانید.

7. کف را هوشمندانه تزئین کنید

برای بزرگتر نشان دادن خانه خود ، رنگ روشن را برای کف انتخاب کنید ، خواه کف مرمر باشد یا کف چوبی طبیعی. هنگام انتخاب فرش یا فرش ، ابعاد اتاق و طرح مبلمان را در نظر بگیرید. به جای زیور آلات پیچیده ، الگوهای ساده یا رنگ ساده را انتخاب کنید.

شرکت طراحی داخلی در امارات متحده عربی

این چند ترفند به شما کمک می کند تا خانه بزرگ تری ایجاد کنید و فضای موجود را بصری گسترش دهید. برای ایده های بیشتر در مورد طراحی ، قیمت نقاشی ساختمان نمونه کارهای ما را بررسی کنید  یا برای کمک به طراحی خانه خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.