سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه بتونه کشی دیوار

نحوه بتونه کشی دیوار 

  1. بتونه دیوار ضد آب: انواع نقاشی ساختمان از دیوارهای خود در هنگام باران شدید با ویژگی ضد آب خود محافظت کنید ، بتونه دیوار ضد آب گزینه ای ایده آل برای بتونه دیوار برای حفظ ماندگاری طولانی مدت رنگ دیوار است. بتونه دیوار ضد آب را می توان برای دیوارهای داخلی و خارجی استفاده کرد. این ماده با سیمان سفید و سیلیکون فرموله شده است که آن را ضد آب می کند. استفاده آسان و فاقد ترکیبات سرب ، جیوه و کروم ، بتونه دیواری ضد آببا کیفیت عالی Indigo به راحتی در دسترس است
  2. بتونه دیوار

    بتونه دیوار

    رنگ رنگ دیوار خود را در نظر داشته باشید: چندین نوع رنگ بتونه دیوار وجود دارد ، از رنگهای اکریلیک تیره تا رنگهای روشن. با این حال ، هنگام انتخاب رنگ بتونه دیوار ، رنگ سفید ساده یا رنگی مشابه رنگ دیوار خود را انتخاب کنید تا از عدم تطابق آن جلوگیری شود.

  3. بتونه مخصوص دیوار: با وجود تعداد زیادی از گزینه های بتونه کاری دیوار ، مطمئن شوید که مناسب ترین نوع دیوار خود را انتخاب کرده اید. حتی اگر از بتونه دیواری برای نمای بیرونی و داخلی استفاده شود ، نقاشی ساختمان ارزان در انواع مختلف برای هر نوع دیوار ارائه می شود. به عنوان مثال ، برای دیوارهای بیرونی ، می توانید سری طلای Indigo Polymer راانتخاب کنید که شامل سیمان سفید و پلیمر است تا از صاف بودن بافت ناهموار دیوارهای خارجی اطمینان حاصل شود. این گزینه بتونه دیوار ایده آل برای سطوحی مانند آجر ، گچ بتن و سیمان است.
  4. صاف کردن دیوارهای بسیار ناهموار: اگر دیوار بیرونی شما بسیار ناهموار است ، سری نقره ای پلیمری نیلی راکه از سیمان و پلیمرهای پراکنده شده ساخته شده است انتخاب کنید. این بتونه دیواری نه تنها جلوه صافی به دیوار می بخشد ، بلکه بخار آب را نیز کنترل می کند و تأثیر طولانی مدت روی رنگ دارد.
  5. عکس بتونه دیوار

  6. بتونه دیوار

    بتونه دیوار

  7. بتونه دیوار برای سطوح فلزی: بتونه دیوار برای رنگ دیوار مفید است ، اما بازار نیز بتونه دیواری را ارائه می دهد که منحصراً برای مبلمان و رنگهای فلزی در نظر گرفته شده است. رنگ آمیزی سطح فلزی؟ Indigo Paints یک بتونه دیواری اکسید قرمز فلزیارائه می دهد که از آلکید ساخته شده است. این بتونه دیواری اکسید قرمز سطح فلزی کدورت را به رنگ فلز می افزاید و چسبندگی خوبی را ایجاد می کند. این در اندازه های مختلف ، حتی تا 200 میلی لیتر ، با در نظر گرفتن میزان کمتر بتونه دیواری مورد نیاز برای یک سطح فلزی موجود است.

طراحی شهرک ویلایی و ساخت شهرک ویلایی

 

بتونه دیواری چیست و چگونه می توان از آن به بهترین نحو استفاده کرد؟

مروری بر بتونه دیوار

بدست آوردن رنگ بدون نقص با بتونه دیوار آسان می شود. با ایجاد یک سطح صاف و یکدست برای رنگ آمیزی ، پایه محکمی برای رنگ ایجاد می کند. این که آیا به تازگی به خانه جدیدی نقل مکان کرده اید یا قصد دارید اتاق های خود را رنگ آمیزی کنید ، این اطمینان می دهد که رنگ جدید شما بیشتر طول می کشد تا ظاهر اول روز در طول سال ظاهر شود.

به بیان دقیق ، بتونه دیواری یک پودر خوب از سیمان سفید است که با آب و سایر افزودنی ها مخلوط شده و محلول مورد نظر را روی دیوار ایجاد می کند. اگر از محلول به درستی استفاده کنید ، ترک ها ، نواقص و شکاف های دیوار را پر می کند تا پایه ای یکنواخت برای رنگ شما ایجاد شود. مخلوط صاف بتونه دیوار و آب کاملاً روی هر نوع دیواری قرار می گیرد تا سطحی بی عیب و نقص در فضای داخلی یا خارجی خانه شما ایجاد شود.

 

به طور کلی ، نقاشان حرفه ای قبل از رنگ آمیزی هر سطحی ، دو لایه از بتونه دیوار نیلی را می زنند. لایه اول نقص ها را پر می کند و لایه دوم اطمینان می دهد که سطح پوشش داده شده و دیوار در یک خط با یکدیگر قرار دارند. می توانید از بتونه روی دیوارهای خشک استفاده کنید. همچنین می توان آنها را به راحتی بر روی دیوارهای گچ کاری شده به عنوان دیوارهای بتنی استفاده کرد. همه کاره بودن آنها را به بهترین انتخاب برای رنگ آمیزی هر نوع دیوار تبدیل می کند.